maandag 18 juni 2012

Zsazsa N°1

HET boekje is al eventjes in mijn bezit en zelfs gesigneerd door Mme herself, dus werd het dringend tijd er eens iets uit te maken é...

De ondervinding leert dat een klokkende rok mij het meeste flatteert, dus de keuze was vlug gemaakt...



De zakjes spookten al een week door mijn hoofd bij het zien verschijnen op haar blog van deze prachtjurk. Dus er moesten en er zouden leuke zakjes op komen, al zijn ze onbruikbaar en puur decoratief ;-)


 

EN, mijn allereerste blinde rits is ook een feit. Waw, zo handig en proper resultaat! Dus binnenkort nog meer rokjes ;-). Laat de zomer maar komen!!!

De stof werd twee edities terug gekocht op petit bazaar bij koekepeertje.

24 opmerkingen:

  1. oh hoe schoon ... echt super!!!
    mag k hem op mijne pinterest zette ???
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heel raar, maar k zie just dat k enkele berichten van u gemist heb,
      terwijl k u wel volg! mijn excuses hiervoor ...

      Verwijderen
    2. tuurlijk moogt ge hem pinnen ;-). En mimi, je moet je echt niet excuseren hoor, ik mis zelf wel vaker berichten van mensen die ik volg ;-).
      Veel groetjes!!!

      Verwijderen
  2. ooooh zo schoon!!! ik ben jaloers ;-)
    ik ga nog veel oefenen, dan kan ik dat ooit ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gij hebt dat weeral zo prachtig gedaan en er echt weer helemaal uw ding van gemaakt ! De max !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waaw Hilde die is echt heel mooi. Bij mij ligt er ook een klokrok van zsazsa geknipt klaar...ik denk dat ik nog wat paspel ga halen voor die zakjes, ze zijn zalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke rok! Laat de zon nu maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap, hoor Hilde! En het staat je beeldig. Wel nog eens showen in real life hé!
    Ik heb een geel stofje klaar liggen voor dat model. Ik krijg al de kriebels om eraan te beginnen. (spijtig dat ik geen kriebels krijg om te verbeteren...)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk zeg!!! en zo met die zakjes geeft het weer iets extra hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk stofje, zo lekker vrolijk met mooi paspelband. Prachtig hoor die zakjes.

    Er zullen vast wel meer rokjes komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig rokje! Zou ik direct ook willen...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel schoon! en dat stofje...smelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 't is een heel schoontje! En zo'n toffe stof :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ben benieuwd of het gaat lukken: een a-lijntje met de tailleband van de klokrok, k vind t super schoon afgewerkt met da knoopke ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen

pin it

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...