zondag 30 september 2012

Vliegtuigfeestje - Part II

Na de verjaardag zelf (die ook in vliegtuigsferen was ;-) ), komt er nog zo'n hoogdag voor een kind: ZIJN feest, met vriendjes en vriendinnetjes ... En het was een stralende middag, letterlijk zelfs, want een heerlijk zonnetje maakte het allemaal nog leuker!


De kameraadjes werden uitgenodigd om er mee in te vliegen.


Om deze vliegtuigjes met tekst te maken, vouwde ik eerst een blanco model, kleurde de vlakken waar tekst moest komen, zette er de bijhorende tekst efkes op, vouwde terug open, scande in en keek eens héél lief naar manlief met de vraag of hij met het ingescande model in photoshop iets kon doen zodat ik een printbare versie kreeg van de vliegtuigjes ;-)


Bij deze dames zag ik vroeger al stoffen papieren vliegtuigjes passeren, deze zijn in mijn hoofd blijven hangen en onze lieve gastjes kregen allemaal een exemplaartje mee naar huis ... De handleiding komt van hier. En ze vliegen, wel niet zo goed als de papieren versie, maar ze zijn wel stukken vrolijker als ze door de lucht vliegen ;-)


En aangezien we toch in vliegtuigsferen waren, werd er samen met de kids nog wat snoepgoed aan elkaar vast gemaakt ;-)


En ik, ik ben een gelukkige mama, want wat doet meer plezier dan je kind te zien stralen op zijn dagje ;-)

14 opmerkingen:

  1. Die gastjes zullen wel content geweest zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ge hebt er iets heel tofs van gemaakt, t ventje zal content zijn!
    de stoffe versie s hier ook al de revue gepasseerd voor zoonlief zijn verjaardag ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof, dit vliegtuigthemafeestje. Die stoffen papieren vliegtuigjes zijn super !

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof idee! Ik kan me al voorstellen wat een stralend gezichtje dat was!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super !!! Ik maakte ze ook ooit eens de stoffen papieren vliegtuigjes ... ze vlogen ook eventjes, maar ik vrees dat mijn jongens hun eigen papieren versies en de meest vreemde vormen toch nog altijd verkiezen ! Maar het is en blijf toch zo'n leuk aandenken aan een echt vliegtuigfeest !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed gedaan mama Hilde, dat zal een feest geworden zijn om nooit meer te vergeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn thema! En weer helemaal tot in de puntjes af hé, zoals we van jou gewoon zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend leuke en originele uitnodigingen! Heel tof gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel knap, gewoonweg alles! Staat dat brein van jou ooit eens stil? Ik zie hier voortdurend ontzettend originele dingen passeren, niet te doen!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. misschien moet ik dat brein van mij zo af en toe eens wat meer rust gunnen ;-). Maar mijn schatties gaan voor alles, dus als zij jarig zijn, dan ben ik niet meer te houden ;-)))

      Verwijderen
    2. Ik begrijp je volkomen hoor, de kindjes voor alles! ;-))

      Verwijderen
  10. Tof tof tof !!! Die uitnodigingen alleen al zijn al super origineel!
    Super dat het zo'n leuk feestje was en dat de zon zo straalde!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele originele en leuke papieren vliegtuigjes ! Love it ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

pin it

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...