maandag 13 mei 2013

Een bootjes-setje

Voor een jarig neefje met een kamertje helemaal in zee-stijl, ging ik op zoek naar een passend stofje en vond bootjes bij Van Marieke.

Het ventje kreeg een vlaggenlijn, een kleurpotlodenrol en ik maakte een lamp voor op het nachtkastje. Deze keer ging ik niet zoals hier te werk waarbij een bestaande lampekap overtrokken werd met stof, maar maakte ik er eentje volledig van in den beginne met lampekapfolie.


 


En dan wil ik jullie al iets verklappen, het is hier best wel spannend ten huize hilde@home, want er zijn plannen, leuke plannen, waar de lampekappen mee deel van uitmaken, en wie weet de potlodenrollekes ook wel :-) Maar ik hou jullie nog even in spanning :-)

39 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd, maar dat is de bedoeling zeker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het begint met een w en eindigt op -ebshop :-)? Toi toi toi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wie Weet zit je met de W Wel juist ;-) Is hier echt wel een W-zin :-)En grappig te lezen dat je met jouw reactie anderen nog curieuzer maakt :-)

      Verwijderen
  3. Ik ben benieuwd!! En wat een mooie set heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige set! En spannend, ik ben nu al nieuwsgierig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi stofje ! Ga jij een webshop starten ??? Jozefien heeft mij gewoon nog nieuwsgieriger gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha, Jo, hoe sommigen de nieuwsgierigheid nog kunnen aanwakkeren é ;-). En zeggen dat ik er zelf niet tegen kan dat mensen A zeggen, maar erna geen B :-). Maar laat ons zeggen dat ik het vééééééél toffer vind dat mensen zelf dingen kunnen maken, dan dat ze iets kopen in een webshop :-)

      Verwijderen
    2. Ik zat het nog te denken. De w van workshop :-)?

      Verwijderen
    3. Jaja, ge gaat workshops geven ... denk ik toch, want ge hebt al eens gezegd dat je dat zo leuk vond en dat dat naar meer smaakte, niet ? hihihi

      Verwijderen
  6. Mooi cadeau! (en nu ben ik superbenieuwd natuurlijk!)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schip ahoi ! Dat wordt een echte zeeman met zo'n geweldige attributen !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mmmsss een webshop of msssssss een give away????? of mss ga je je huisje helemaal vernieuwen??? of mss komt er nog eeen mini hildeke bij????

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Workshop(s) :-))

    Erg leuk setje bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een wiveaway?

    Ik zie je stof graag.
    En je play mobil man.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. LOL - ik doe ook graag mee met die "wiveaway..." Zo'n lampeke zou in mijn living niet misstaan...

      Verwijderen
  11. Wauw, maar zo schoon weeral! chique dinges jong. Lampenkapfolie...ga dat onthouden! Bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een boek zou ik geweldig vinden! Jouw blog geeft me zin om een beginnerscursus naaien te volgen, om cadeautjes te maken, om leuke stoffen te kopen en om mijn naaimachine te baas te worden. Dus als je al je moois verzamelt in een (ongetwijfeld prachtig) boek, zou ik hem meteen kopen! :)
    Tot zo lang volg ik gezellig je blog en Facebook, kwestie van niets te missen.
    Leuk! Groetjes, Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel tof cadeau!
    Ik gok ook op workshops,...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik weet het! Hilde @Home goes WorldWide! Man, nu ben ik curieus!
    En btw: het is een heel schoon setje dat je daar weer bijeen genaaid hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi kado! Leuke stoffencombinatie! Ik gok toch op workshop.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat ziet er strak en heel super uit! Mooi gemaakt hoor!
    Ik ben erg benieuwd wat er staat te gebeuren.
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Echt ferm!
    Die lampenkap is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo'n zalig fleurige kleurencombinatie alweer!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wederom heel mooi en knap gemaakt! Ik gok ook op workshops.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ben benieuwd, het ziet er allemaal prachtig uit, de kleuren spatten van het scherm!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een workshop zie ik ook helemaal zitten

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie geschenkset. Geeft me weer inspiratie voor als ik een cadeautje moet maken.
    Webshop, boek, workshops,... ik zou het allemaal geestig vinden.
    Spannend uitkijken naar meer nieuws!!

    Sofie
    http://dekopspeldekes.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een blog met een schat aan informatie!! En die appeltjes....ik krijg het water inde mond.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Verkopen via internet... ben ook nieuwsgierig maar ben een vrouw en blond :)

    Mooi gemaakt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik gok dat je de nieuwe creatieveling gaat zijn die haar projectjes gaat beschrijven in de Knippie
    Zo, wat heb ik gewonnen nu ;)?

    BeantwoordenVerwijderen
  26. naaiboek?Ik hoop het,zou hem zo kopen...
    Kan hij al af zijn in augustus tegen mijne verjaardag?

    BeantwoordenVerwijderen
  27. oh, nu ben ik ook benieuwd zeg!! spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ah, ga je dan potloodrollen van lampekappen maken? Of lampekappen van potloodrollen? Een boek misschien, zou leuk zijn want dat geraakt tenminste tot in Spanje, een workshop niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hij is er helemaal verzot op. De vlaggetjes hangen in zijn kamer en hij weet nog dat het van tante Hilde is. De potloodrol is een groot succes. Hij zegt niets anders meer dan: rollerollerolle... zodat ik ze moet oprollen.
    Veel succes met de workshops. Groetjes Tine en co

    BeantwoordenVerwijderen

pin it

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...