zaterdag 4 mei 2013

Het appelzakje - De handleiding



Zoals beloofd is hier het patroontje van het appelzakje met de handleiding. Hier klikken ;-).
Het patroontje op het laatste blad staat wel ondersteboven, want mijn scanner deed raar (tekstherkenning é :-( ) . Aangezien jullie het patroontje toch afdrukken is dat wel geen probleem é ;-)

Veel plezier ermee!

Langs deze weg wil ik jullie ook zeggen dat ik in de zijbalk de knop toegevoegd heb om mij te volgen via Bloglovin'. Google Reader stopt er binnenkort mee zoals jullie waarschijnlijk al op veel blogs gelezen hebben, dus als jullie willen blijven meelezen zal het via Bloglovin' kunnen. Ikzelf lees ook sinds gisteren mee via Bloglovin' en vind het eigenlijk wel supermakkelijk (en als een computerleek zoals ik dat al zegt ;-) )

27 opmerkingen:

  1. Super! Dankuwel hier ga ik gebruik van maken voor aan de juf te geven op het einde van het schooljaar. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt om te delen. Ik zal deze zeker eens maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goh leuk ... misschien moet ik dat maar eens maken als verjaardagsgeschenkje voor al die party's die ze moet doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt! Dit komt op mijn to do-lijstje ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor het delen van je patroontje! Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dankjewel! eentje om nog snel te maken voor het schooljaar ten einde is

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super patroon! Ik heb er al 4 liggen voor de juffen volgende week ;) http://tante-bet.blogspot.nl/2013/07/juffenkado-deel-2.html

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het lukt bij mij langs geen kanten maar ik geef niet op! Ooit lukt het mij

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het is gelukt!!!! Wel een domme fout gemaakt door het binnenzakje er verkeerd in te steken, maar soit, met een appel erin valt dat niet op. De volgende zullen veel beter gaan!
      http://mbmadebymom.blogspot.be/

      Verwijderen
  9. Bedankt voor het patroon hier te delen.Juist 30 appelzakjes gemaakt, als traktatie voor de verjaardag van mijn middelste zoon (6jaar) in de klas. De kinderen waren super blij en de juf ook!" Eindelijk eens een gezond uitdeelpakje "zei ze! Nu nog eens 30 te gaan voor de verjaardag van mijn oudste zoon(8jaar) in Juni.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bedankt voor het patroon. De afgelopen tijd steeds bedacht wanneer ik deze zal maken. Nu ga ik er aan beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ideaal om als doopsuiker kado te geven !! Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bedank voor het patroontje en de uit leg , je kan het misschien ook gebruiken als geurzakjes voor in de kast te leggen of op de kapstok te hangen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. zeer leuk, ga ik zeker gebruiken om te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik begrijp het gedeelte waar het rekkertje tussengestoken niet :-(, wie biedt hulp?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bedankt!! Gevonden via Pinterest en vandaag gemaakt! Blij mee! Ik heb een foto gedeeld op www.instagram.com/happybymo

    BeantwoordenVerwijderen


  16. GOEDE DAG, ik ben hier om u goed nieuws te brengen van PROF CINDY INVESTMENTS Leningaanbieding, blanco ATM-kaarten en Bitcoin-investeringen. Heb je geprobeerd een echte geldschieter te krijgen, ik kreeg mijn zakelijke lening van €640.000,00 van prof. Cindy Alberto VORIGE WEEK om een bedrijf op te starten. Heeft u een lege ATM-kaart of bitcoin nodig en was het een probleem om er een te krijgen? Hier is Prof Cindy Investments Blank ATM Card Offer, Lening Offer, Bitcoin/Recovery Offer gemakkelijk en betaalbaar te krijgen en het kan 48 uur nadat u uw bestelling bij haar heeft geplaatst bij u worden afgeleverd per e-mail profcindyinvestments@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

pin it

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...