maandag 11 november 2013

In de boekskes en in de prijzen ...

Het is ondertussen al een paar weekjes oud, het boekenkindje van Lobke Gilkens
(van de blog Leuke Wereld).
Ik bestelde "Het leuke mamaboek" en kreeg een gesigneerd exemplaar, net voor de herfstvakantie!
Ideaal om de dag mee te beginnen bij een kopje koffie.
En ja hoor, een handboek voor een actieve mama, daar kon ik mij wel in vinden ;-)

 
Het eerste hoofdstuk "Mama to be" is niet echt meer van toepassing op mij, maar het was toch ook leuk om door te bladeren. De hoofstukken "DIY-mama" en "Online mama" verslond ik dan weer van begin tot eind! Leuke diy-tips, veel leuke internetadresjes, tips, ...
 
En als je plots je eigen blog ziet vermeld staan bij de favoriete blogs, dan begin je wel meteen te stralen ;-). Dank je wel, Lobke, voor de vermelding :-).
En ook mijn lieve collega Mammabelle kreeg een vermelding! Tof!
 
 
 
En het plezier kon niet op...
Ik kreeg ook een cadeautje van An ( van de blog jace-did-it)
Dank je wel, Jutta voelt zich op en top een klein dametje met haar vrolijke nieuwe tasje ;-).
 



En tenslotte mocht ik ook een patroontje weggeven naar aanleiding van het testen van de Swing Skirt van Compagnie M.
Katrien Haustraete, jij was de gelukkige winnaar! Hopelijk heb je al een mailtje ontvangen met het patroontje... Veel plezier ermee!

7 opmerkingen:

  1. Wat leuk allemaal .. cadeaus geven en krijgen .. wat is er zaliger !!!
    liefs
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat hou ik van happy blogs zo s morgens vroeg :-)) super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan niet missen dat jij er steeds zo gelukkig bijloopt !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Juij! De eerste keer dat ik iets win! Ik heb het patroontje ondertussel al ontvangen! Merci

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super blij te horen dat Jutta tevreden is! Het is ook een echt kleine meisjes tasje! Veel plezier ermee!
    gr
    an
    jace-did-it.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er een leuk boekje uit.
    En dat tasje is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lijkt mij inderdaad leuk om je blog te zien opduiken in een boek en ook het tasje ziet er superschattig uit.

    me-timebyseija.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen

pin it

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...